Po delší době, kdy jsem pouze žvanil na fóru, jsem zase lehce pohnul se stavbou.
Trošku mně zdržel fakt, že jsem přece jen dal přednost elektropohonu a to si vyžádalo drobné konstrukční úpravy. A protože mám v plánu zachovat maketový motor, nezbylo než ten skutečný schovat pod něj.

- Hledal jsem inspiraci na minimaketách, leč detailní foto podobného lelementu jsem neobjevil. Tak jsem to vyřešil po svém.
- motorstick.jpg (141.72 KiB) Zobrazeno 5551 x
Při shánění šroubků M 1,6 jsem musel dost hledat. Nakonec jsem je koupil ve firmě Fabory, 5 ks šroubků a matek bratru za 90 Kč
Pokud se divíte, cože je to červené, je to lepidlo Unilex. sice smrdí po formaldehydu, ale s jeho mechanickými vlastnostmi jsem maximálně spokojen.

- Zde i s pohonnou jednotkou AP03 (třígramový číňan)
- motorová přepážka.jpg (132.91 KiB) Zobrazeno 5551 x
Vybaven informacemi z diskuze nad Mirkovým modelem jsem předek potáhl tak, jak to Radek namaloval a konstrukčně vyřešil.

- Když jsme o tom diskutovali, vypadalo to jednoduše. V praxi mi dost trvalo, než jsem vše správně napasoval.
- tuhý potah_část.jpg (132.09 KiB) Zobrazeno 5551 x
Mimochodem tak banální věc, jako přilepení obvodových nosníků, se pro mně stala poněkud náročnější operací. Díky konstrukčnímu řešení a mých výrobním tolerancím došlo k tomu, že po zasunutí nosníků do zářezů byla jejich linie výrazně jiná, než přímá. Nezbylo než otvory na už nalepených čtvrtpřepážkách prořezat dle nosníků a vzniklé díry utěsnit miniaturními ucpávkami. Pochopitelně "dotvořit" správný tvar přepážek.
Pro člověka, zvyklého na lepení obvodových podélníků na přepážky bez zářezů (u stíhaček s kulatými přepážkami) tam, kde to vyjde, aby byl nosník ohnutý dle plynulé křivky, poněkud nezvyk
